Desk research
Desk research, neboli „výzkum od stolu“, znamená vyhledání, sesbírání, zpracování a vyhodnocení již existujících dat.
Mnoho našich klientů je příjemně překvapeno, jaká data již existují a co z nich lze použít právě pro jejich podnik. Veřejně dostupných informací existuje mnoho. Vedle ČSÚ a Eurostatu vydávají své vlastní studie a analýzy jednotlivá ministerstva, Hospodářská komora, Czech Invest nebo Czech Trade. Mezi další zdroje patří kraje a obce, univerzity či další výzkumná pracoviště.
Desk research je jedním ze základních a nejlevnějších nástrojů marketingového výzkumu a přesto dokáže poskytnout mnoho cenných a důležitých podkladů pro Vaše další rozhodování.
Data, která jsou veřejně dostupná, bývají nepřehledná, příliš zahlcující (obsahují obrovské množství informací, které nepotřebujete zrovna vy) a často „skrytá“ v institucích a pod názvy, kde by je nikdo nehledal. To odrazuje mnoho firem od provádění desk research. Naši specialisté se však v této oblasti pohybují a proto vědí, jak vytěžit z veřejně dostupných zdrojů právě ty informace, které jsou pro Vás podstatné. Nikoho nezahlcujeme daty, která nevyužije. Poskytujeme vždy jen takové informace, které jsou pro Váš podnik využitelné.
Díky naší praxi víme, kde jaká data hledat, jak získat to, co klient potřebuje, jak dát data do souvislostí a vyvodit závěry, které jsou přínosné v praxi.
Do oblasti desk research lze zahrnout i vyhledání, zpracování a analýza důležitých (a pro vedení firmy zajímavých) interních informací firmy. V každé firmě existují informace, které se v průběhu procesů „vytrácí“ a přesto jsou pro rozhodování firmy podstatné. Úkolem desk research prováděného uvnitř firmy (tzv. data miningu) je tyto informace vyhledat, zpracovat a vyvodit z nich závěry a doporučení. I tyto služby Vám můžeme nabídnout a pomoci Vám nastavit firemní procesy tak, aby ke ztrátám důležitých informací docházelo minimálně a shromažďovala se data, která pomohou vedení firmy činit důležitá rozhodnutí.
V přápadě Vašeho zájmu nás neváhejtekontaktovat.